Förkyld, igen..!

0kommentarer



Vet inte vad det är med mig detta år?! Tycker jag blir sjuk för minsta lilla... Denna gång har jag återigen dragit på mig en förkylning, så jag sitter här på jobbet o snörvlar...

Just nu har jag fikarast, så ni behöver inte börja gasta om att "Man ska jobba på jobbet!" ;) För kollegernas skull valde jag att stänga in mig på kontoret med en kopp te.

I övrigt rullar allt på som vanligt. Lydnadskursen med Diablo har avslutats, men redan nästa vecka börjar vi på ny kula. Det är ju så jäkla kul! Speciellt när man ser framstegen! Vi har haft ganska stora problem med läggande under gång, men det verkar som om poletten är påväg ner nu! =)

Självklart har vi även hunnit med att spåra tillsammans med Jessie och hennes hundar. Även Ferri har nu provat på ett öppenklass spår, och det fixade hon galant! Så nu håller vi tummarna för att älgjakten tar slut snart så att vi kan få till ett varsitt "tävlingsspår".

Nää, nu ska jag återgå till jobbet. Har fullt i kalendern idag!


Kommentera

Publiceras ej