Love is in the air

2kommentarer

 

Bild lånad av Jessie


Visst är hon söt?? Diablos nya kärlek...

Idag var första gången som busarna fick träffas. Både jag o Jessie blev mäkta imponerade över hur bra det faktiskt gick! Vad jag har förstått så har även Jessie bekymmer vid hundmöten med Ferri, precis som jag har med Diablo.  Vi har bytt erfarenheter med varandra och jag måste säga att det känns himla skönt o äntligen ha hittat nån som vet vad jag går igenom...

Iallafall... Idag fick de träffas för första gången, våra småglin. Både jag o Jessie trodde att det skulle bli en del gruff från våra hundar, o att vi skulle få kämpa med dom under hela promenaden... Men icke! Diablo föll pladask för Ferri, och jag klandrar honom inte... Hon är verkligen ursöt!!

Efter promenaden fick de busa i trädgården. Även detta gick hur bra som helst! Lite smågruff, men inget allvarligt. Känns kanon! Äntligen har Diablo nån som han faktiskt kan få leka med! =) Nu ligger han utslagen på soffan o snarkar högt!

Tack Jessie o Ferri för idag! Det får vi göra om snart igen...


2 kommentarer

Jessie

21 Mar 2011 10:53

Vilken sötnos det var här ;)

Tack själv för igår! Jag är så glad över att det gick så bra. Så kul att Ferri fått en ny kompis. Hoppas vi kan ses snart igen.



Hm blev lite sugen på den där utställning i V-ås nu bara för det ;)

Jessie

29 Mar 2011 17:14

Jag tror vi avstår västerås och kör debuten i Fengersfors. Ni får hänga på dit!



Jag mejlade om kursen men har inte fått något svar tillbacks. Har du hört något mer?



Va har du för dig på söndag? KRAM

Kommentera

Publiceras ej