På bättringsvägen...

0kommentarer


Efter att ha försökt dricka bort det onda (med tranbärsjuice och saft...) utan resultat, så ringde jag vårdcentralen igår och bad om hjälp. Jag fick komma in på en gång, och precis som jag trodde så hade jag urinvägsinfektion.
Fick antibiotika och äntligen börjar det ge med sig...

Idag har vi städat bort julen här hemma, det enda som är kvar är de röda gardinerna i köket och en röd duk på matsalsbordet. Vill ha nya gardiner, så de röda får kanske hänga kvar tills jag har inhandlat nytt!?

Annars så händer inte mycket just nu. Snön vräker ner, har säkert kommit 3 decimeter på två dagar, om inte mer?! Hundarna är understimulerade, dels pga snömängden som gör att man inte vill gå utanför dörren och dels pga min UVI. Men som sagt, nu är jag på bättringsvägen så då är det bara att ta sig an hundarna igen! =)

Imorn ska vi förhoppningsvis träffa herr&fru Bhasin med Draco. Har vi riktigt tur kanske det till och med grillas en o annan korv! =)

Nää, nu ska jag piffa till mig lite! Ska på bio med hjärtat!





Kommentera

Publiceras ej