(H)underbart!

2kommentarer

 



Theo väckte mig för drygt en timme sen, paniiiik!! Inte för mig, men för Theobus! Vet inte hur många varv han sprang runt mig innan jag var påklädd o klar att gå ut. Den korta promenaden runt kvarteret resulterade i två svarta påsar! Att han aldrig lär sig! INTE. ÄTA. HÄSTBAJS!!!

När Theo var färdigrastad fick Diablo oxå en sväng runt kvarteret. Märkligt det där egentligen, när man VILL möta hundar o känner sig taggad inför träningsuppgiften, då ser man inte en endaste hundj*kel! Men men, vi tränade lite fotgående, sitt-stanna och "godishögen" istället. Diablo fixade det galant, som vanligt! ;)

Lite typiskt att solen skiner från klarblå himmel just idag! MÅSTE verkligen städa!! Men en långis i solen ska jag nog lyckas lura med hjärtat på! =)



2 kommentarer

Lina o James

06 Feb 2011 12:54

Heej!

Tack för din kommentar på min blogg.



Vart kommer dina sötingar ifrån - Theo & Diablo?



Önskar er en skön söndag!

Annelie

06 Feb 2011 15:09

Vilken mysig bild!

Kommentera

Publiceras ej