En doft av...rent!

1kommentarer


Det tog några timmar, men det var det värt!

Hjärtat är "sjuk" (närå, lite sjuk är han nog trots allt...) så jag fick göra det mesta själv. Men ibland är det lika så bra! Han har nämligen en tendens att slarva. ;)

Efter att hundklorna var klippta, blommorna vattnade, toaletterna skurade, möblemanget dammat, golvet dammsugits och ventilationsfiltren utbytta tog jag Diablo på en promenix. Under tiden fick hjärtat skura golvet. =)

Även denna gång var jag laddad till tusen för att träna hundmöten, men ICKE!! Inte en endaste hund mötte vi denna gång heller! Vet inte vad som hänt, man brukar ju möta minst två hundar per promenad i vanliga fall... Jaja, tränade gjorde vi iaf. Passade på att träna kontakt när vi möte folk och tog även hjälp av två hästar som stod o blängde på oss. Dom tyckte inte Diablo om. Men behövde bara påkalla uppmärksamheten en gång, så var hästarna som bortblåsta!

Nää, nu ska jag se om jag kan få Tom till att laga maten så jag kan stryka gardiner. Nyinköpta, gröna. Me like!


1 kommentarer

Lina o James

07 Feb 2011 20:31

Kul att du tittar in på bloggen ibland. Och nu fick jag en blogg till att läsa... perfect! :) Dina killar ser ut att vara ena riktiga puddingar (jag tycker väldigt mycket om svart/vita amstaffar). Kollade på några äldre inlägg och såg att du ställde i Vålberg och i Ransäter i somras. James & jag var också på dom utställningarna ju. :) Så då kanske vi springar på varandra på någon utställning om du åker lite på sånt... James & jag ska värma upp inför säsongen med inofficiell utställning här i Örebro den 20 feb, förra året blev det inte så många utställningar nämligen så vi är ringrostiga. :) Nej, nu ska jag göra samma sak som du gjorde igår... det vill säga STÄDA. ;)



Kram

Kommentera

Publiceras ej