Trevlig 1:a advent!

0kommentarer

 

 

Dessa små tomtenissar träffar man på om man tar en promenad i "våran" skog. Sommar som vinter. Idag passade det alldeles ypperligt eftersom det är 1:a advent idag! =)

 

Jag o Tom tog en tur i skogen med hundarna för att försöka få till ett fint julkort, och jag tror att vi lyckades! =) Väntar med att lägga ut korten här, vill ju att det ska bli en överraskning för dom som kommer få korten i brevlådan... ;) Vi passade även på att plocka lite tallkvistar att ha i en urna i hallen. Eftersom vi inte firar jul hemma så känns det onödigt att dra in en julgran...

 

Jag o svärmor passade även på att ta en tur i Forshaga centrum idag. Julmarknad och skyltsöndag stod på schemat! Jag var på jakt efter en fin julkrans att hänga på dörren, men hittade ingenting! Får se om jag kan vänta till helgen, då det är julmarknad i Mariebergsskogen, eller om jag hittar nån innan...

 

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej