Mysig helg

0kommentarer

 

Helgen spenderades hos mor o far i Filipstad. Mysigt värre! =)


På lördagskvällen gick vi till Hotell Hertig Karl o käkade smaskig sommarbuffé. Gott gott! Första gången jag var där o käka, riktigt trevligt ställe o uteplatsen får verkligen tummen upp!
Under tiden vi var på HHK så passade min kusin Jack hundarna tillsammans med några kompisar. Tack för hjälpen!

Senare på kvällen gick jag, mamma och Tom ner till "kinesen" o tog en varsin öl/cider. Pappa var för trött, så han stannade inne med dogsen. Som vanligt på nationaldagen (eller kvällen innan i detta fall) så var det dans på Stora Torget, denna gång hette bandet "Bengt Hennings" tror jag. Inte alls "min kopp te" men alltid kul o titta på folk, tyvärr så var det inte så mkt folk ute...

På söndagen var det utställning. Mer om det i ett senare inlägg.
Efter utställningen åkte vi ut till Kalhyttan och tog en promenad med hundarna. Riktigt härligt väder!
Eftersom det var 6:e juni o Sveriges Nationaldag så var det fullt med evenemang på stan hela dagen. Jag, ma & pa tog hundarna med oss ut och strosade omkring i solen. Hundarna skötte sig utmärkt och fick massa beröm från folk som tyckte att de var sååå fina! =)

Innan vi åkte hem så passade vi på att käka på kinakrogen. Riktigt gott som vanligt!

Tack ma & pa för en mysig helg!

Fika paus i Kalhyttan



Kommentera

Publiceras ej