Grattis "Skrotas"!!

2kommentarer

Idag är ingen vanlig dag, för i dag är Diablos födelsedag!!!

Tänk att ett år går så fort... Känns inte länge sen man gick o väntade på att valpningen skulle börja, och att det skulle finnas en svart hane till oss. Minns det nästan som igår när jag ringde till Anna och fick höra; "Jodå, visst finns det en hane till er." =)

När "Skrotas" o hans syskon var fem veckor åkte vi och hälsade på dom för första gången. Diablo kröp upp i knät på mig så fort jag kom in i valprummet, och där somnade han! =) Jag ska ändå erkänna att det var inte helt solklart vilken av de underbara valparna som skulle få flytta hem till oss när vi åkte från Stockholm... Vi hade att välja på två svarta och en fawn hane, inte ett lätt val måste jag säja, men tillslut bestämde vi oss. Diablo skulle vi ha!! =)

Vi har inte ångrat oss en dag sen dess! Visst har han varit jobbig, och är det fortfarande ibland, men heeelt underbar!!!

Tack Anna för denna guldklimp!!

ca 3 veckor (fotograf Anna - Hillnez)

5 veckor - Första mötet

8 veckor


2 kommentarer

Anna

28 Jul 2010 13:26

Ja visst har tiden gått fort :O!! Ja hanar blev det ju så det räckte och blev över haha.Så glad att den lilla "djävulen" hamnade hos er!!



Kramar i massor!!

Jessie

02 Aug 2010 20:28

Grattis till Diablo i efterskott! Tiden går verkligen fort. Hur gick det på utställningen?

Kommentera

Publiceras ej