Girl´s night out

0kommentarer

I måndags började min semester, äntligen!!

Jag o Edita satt oss i bilen o körde till Örebro för att hälsa på Helena. Jag har inte träffat henne sen mars/april nångång, så det var riktigt kul o se henne igen! Magen hade växt en hel del, men det är ju iofs inte så konstigt med tanke på att hon ska ha i slutet på oktober. =)

Vi hade bestämt att vi skulle gå på bio denna kväll, den senaste Sex and the City-filmen. Innan bion hann vi dock med en tur till Mariebergs köpcenter för lite shopping o fika. Jag inhandlade en ny klocka, det var inte en dag för tidigt! Den klockan jag hade sen innan fick jag av mitt ex mamma i studentpresent. En hel massa år sen alltså! =)

Bion var faktiskt riktigt bra! Ingen film som man måste se på bioduken, men helt klart en sevärd film! Iaf om man som jag har sett alla avsnitt av serien o den första filmen... Ska bli spännande o se om det blir en tredje film, slutet lämnades lite öppet för den möjligheten kändes det som.

Efter bion gick vi ut o käkade. Vi hamnade på Bishop´s, inte världens bästa utbud men helt ok. Det blev några glas vin o en hel del "tjej-snack". Begriper inte varför vi inte gör detta oftare??

Tack gumz för en mysig kväll!!

Kommentera

Publiceras ej