Ojdå...

1kommentarer

...nu var det väääldigt länge sen det hände något här...
Har helt enkelt haft fullt upp med annat, o inte alls haft någon blogg lust. Så dä så! ;)

En snabb update om hundarna tänkte jag ge er iaf.

Kurser
Theo är anmäld till blodspårskurs i vår! =) Har ju tränat en del själv, men känner att jag har svårt att komma vidare... Så nu ska det bli ändring på det! Målet är ju så klart att få ett godkänt anlagsprov!

Diablo är anmäld till fortsättningskurs i lydnad i vår. Ska bli himla kul o komma igång igen, har inte blivit så mkt träning nu när det har varit så jäkla kallt!

Utställning
Diablo är anmäld till Värmlands-Dals Terrierklubbs Familjedag. En inoff för endast medlemmar som går av stapeln den 28 februari. Några fler utställningar har vi inte anmält till än så länge, men vi har några på lut. ;)

Dagis
Båda hundarna har börjat på dagis eftersom Tom har fått tillbaka sitt jobb! =) Tyvärr är det inte samma dagis som Theo gick på tidigare, utan istället går de på Solatassens hunddagis. Personalen är bra, o hundarna trivs! Det är huvudsaken... =)


Några bilder bjuder jag på! =)


Diablo 5 månader


Diablo 6 månader


Theo 6 ½ år


Diablo och Draco


Theo och Draco


Undrar vem som är "kamphund" egentligen??? ;)


Nu ska jag iväg o träna!!

Cya!!


1 kommentarer

Annelie

25 Feb 2010 15:22

ÄNTLIGEN! som jag försökt och komentera din sida men det inte har funkat! Men nu så, roligt att det går framåt med Diablo,han har ju verkligen blivit jätte stor sen sist!!!

Synd att det inte blev någon lunch idag,men jag lovar att du inte hade velat träffa mig,jag drunkar nästan i pappersnäsdukar!

Kommentera

Publiceras ej