Overkligt

1kommentarer

Fick ett tråkigt besked i torsdags...Charmen finns inte mer...

Känns helt overkligt att jag aldrig mer kommer få se honom, aldrig mer få stryka hans hals, aldrig mer få snosa på hans lena mule...

Underbaraste Charm! Du var en häst utan dess like! En så stor personlighet har jag aldrig sett i en häst förr...
Visst blev man irriterad på dig ibland när du fjompade dig för en buss, eller för postlådan som vi gått förbi hundra gånger innan, men just den gången ville den hoppa på dig o äta upp dig! Men när allt kommer kring så var du ändå den häst som man kunde lita på till hundra procent! Du gjorde aldrig nått för o va dum, du hade bara svårt att behärska dig ibland...

Jag visste att du inte skulle leva för evigt, men att det skulle ta slut så snabbt var jag inte beredd på!

Jag är oerhört glad att jag ändå fick lära känna dig, två och ett halvt år fick vi ihop älskade Charmis!

Jag saknar dig redan!

Du var hos mig
Du hälsade på mig inatt
Vi var tillsammans igen
Vi flög i galopp
När jag vaknade
blev jag så besviken
Du finns ju inte mer...

 


1 kommentarer

Annelie

11 Apr 2010 21:23

Men usch vad hemskt! Hur gick det här till? Lider med dig gumman...måste ses någon dag. Massa Kramar

Kommentera

Publiceras ej