Förkylda

4kommentarer

Hundarna är förkylda, så det blir inte många knop gjorda för dom. Visst får de ett ryck då och då och busar lite, men för det mesta ligger de mest och sover. Theo är väl den det märks mest på. Så fort man kommer ut så blir han jättesnorig och nyser. Så det blir inga långpromenader för han på ett par dagar nu. Bättre att han får vila upp sig o bli frisk stackarn!

Diablo har börjat på valpkurs! Första kurstillfället var i torsdags o han skötte sig utmärkt!! Han var till och med så duktig att vi fick visa för de andra hur det skulle gå till! Stolt matte! =) Dessvärre missade vi kurstillfälle nummer två, men på torsdag är det dax igen! Fast ärligt, hur smart är det att lägga kursen söndagen efter halloween?? Men men, tror faktiskt att vi har ett litet försprång, så det gör kanske inte så mycket att vi missade i söndags. ;)

Nu är Diablo anmäld till en inoff utställning också. Utställningen är i Arvika den 28 november, och ärligt talat börjar jag redan bli nervös!! Men nånstans ska man börja, så varför inte då?

Tänkte bjuda på några bilder, sen ska jag lägga mig i soffan o mysa med mina fina pojkar! =)


Diablo 3 månader

Diablo 3 månader


Mys i soffan


Snygging!


Fina killar!




4 kommentarer

Jessie

03 Nov 2009 10:40

Ja hur ska vi kunna utrota de små äckliga krypen?



Stackars dina pojkar som är förkylda. Men det är ju sådana tider nu =) Diablo växer så det knakar ser jag. Kul att ni är så duktiga på kursen och att han snart skall ställas ut.



Haha, ja tur det är valpsjuka och inte svinsjukan. Men jag måste säga att valpsjukan är bra jobbig den oxå =P

Mia

03 Nov 2009 20:37

Söta grabbar!

josefina

05 Nov 2009 11:29

Jätte fina killar du har! Kul att se en kullbror till min lilla skrutt nu när dom växer så det knakar. Diablo är verkligen jätte fin så ett stort lycka till på första utställningen.



MVH Josefina och Castor

Anna

05 Nov 2009 12:16

Tack för ert meddelande i min gästbok! Hoppas ni blir friska snart!! Vilken härlig ståbild på lillkillen ( får jag norpa den? ) !! Han ser riktigt fin ut <3. Och såklart fina bilder på storebror Theo med :):



Kramar

Kommentera

Publiceras ej