Vart tog våren vägen??

0kommentarer

Ja, det kan man ju fråga sig...

Förra veckan var det stålande solsken o ganska många plusgrader. Jag satt ute vid husväggen o lapade sol hela förra lördagen. Snön var nästan borta o livet var underbart!!

Men nu!! Nu har det kommit över en decimeter snö igen!! Vill ju ha vår!!!

Jag o Theo trotsade snön o gav oss upp i skogen i förmiddas. Theo rusade runt som en lycklig tok o liknade mest ett hoppande rådjur. Jag däremot pulsade fram i den djupa snön o svor för mig själv... Inte nog med att det var massvis av snö i skogen, det var till råga på allt rena isgatan under snön så man höll ju nästan på att dö flera gånger om!

Theo i full fart!! (Vintern 2006)


Nu ska jag slita mig från datorn o göra nån nytta! Tvätten o dammsugaren väntar på mig!

Själv väntar jag på våren...


Kommentera

Publiceras ej