Små paniiik!!

0kommentarer

Shit!! En av mina bästaste tjejer ska gifta sig snart så är i full färd med att planera möhippa!
Inte det lättaste vill jag lova... Tror dock att vi har kommit fram till en rolig dag/kväll för gumman, men nu till nästa problem;
Det verkar inte komma nått folk!!!

Gumman känner ju HUR många som helst o är älskad av alla, men verkar som alla har andra planer. Vi har inte fått klartecken från nån än!! Aningens dålig stil måste jag säga... Vi har iofs satt sista svarsdag på onsdag, men ändå... Hoppas verkligen för E´s skull att det dyker upp lite folk, hon kommer bli jättebesviken annars...

I värsta fall får hon nöja sig med mig o Helena, vilket hon säkert gör. Men som sagt, hon kommer bli grymt besviken på resterande tjejer som inte dyker upp. I don´t blaime her!! Skulle jag oxå bli.

Jaja, återstår två dagar innan sista svarsdag, så kom igen nu tjejer!!! Ställ upp för E´s skull!!!

Kommentera

Publiceras ej