Förberedelser...

0kommentarer

Imorn gifter sig min gumma med sin älskade Pelle!! Såå glada för deras skull! Vägen dit har dock varit kantad av en hel del elände, inte minst den senaste veckan... inget jag tänker gå in på här dock...

Pressade i solariet idag för o försöka få NÅN bränna iaf. Vet inte om jag lyckades så bra, men kan ju knappast va värre än innan iaf...Måste smita tidigare från jobbet imorn för o hinna göra mig iordning, festen börjar kl 19:00.

***********************************************'

Har precis pratat med Helena. Hon satt o förberedde ett tal för de blivande två. Hmm, undrar om man skulle göra detsamma..??

Näää, jag struntar nog i det... Gillar verkligen inte o prata inför stora folksamlingar...



 
Klänningen som jag ska ha på bröllopet imorn



Nää, nu ska jag hoppa in i duschen!
Häpåer!





Kommentera

Publiceras ej