VARMT!!!

0kommentarer

Hugaligen vad varmt det är!!
Om man ska klara av att vistas ute en längre tid kan man inte vara längre än en armlängdsavstånd från en sjö.
Längtar så till semestern nu så man kan vara uppe i stugan o sola och bada. Theo, den stackarn, lider rätt mycket av värmen. Enda gången han blir lite pigg är när han får bada eller sent på kvällen när det har svalnat av lite... Men man ska inte klaga, det är precis det här vädret jag vill ha när jag får semester (liiite lägre temperatur gör inget). Jobbar en vecka till, sen ska jag bara njuta i fyra veckor! Ska bli så underbart!!!

Imorrn åker vi upp till Hagfors. Några kompisar har hyrt en stuga där i en vecka så vi är uppbjudna för en natt. Sen på lördag ska syster yster ha grillfest eftersom hon fyllde år igår. Ska bli kul!

Nää, nu ska jag gå o pussa lite på Tom sen ska jag nog vara barnvakt.

Smält inte bort i värmen!! =)

Kommentera

Publiceras ej